dimarts, 10 de maig de 2016

No molesteu... estic escrivint!!



Sí, ja ho sé, tinc el blog un xic abandonat darrerament. Que si les oposicions, que si el canvi de feina... Quan no és una cosa, n'és una altra! Excuses? Potser... La qüestió és que vull escriure, necessito escriure, però no en el blog. Tinc a mitges un llibre de relats que vull enllestir aviat, abans no perdi l'embranzida, i també alguna altra idea que em ronda pel cap!

Per tant, el blog tanca una temporadeta. No per vacances, tot al contrari! 

Ens veiem aviat. Mentrestant...






2 comentaris:

  1. Intentare sobreviure sense el teu blog, però no prometo res.

    ResponElimina
  2. He, he, em sembla una bona manera d'utilitzar el rètol...Que et condeixi força tot el temps que dediquis a escriure!
    Bon vespre, Eva.

    ResponElimina