dijous, 2 d’octubre de 2014

Meu aquest cos meu

És meu aquest cos meu. Meu per estimar-lo. Meu per deixar que d'altres l'estimin, per compartir-lo, per oferir-lo. Meu quan el respecto, quan l'accepto tal com és. Quan el mostro. Meu quan l'amago, també, quan el rebutjo, quan el trobo lleig i poc desitjable. Quan no el vull veure reflectit al mirall. Quan el maltracto perquè no en sé més, encara. Meu quan permeto que d'altres el maltractin, perquè no n'he après prou, encara. Meu i només meu. Per gaudir-ne, per tenir-ne cura i, sobretot, per decidir.


2 comentaris:

  1. I sempre per acceptar-lo tal com és...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, M. Roser aquesta és la part més difícil: acceptar-lo com és i estimar-lo incondicionalment, perquè és un regal. Potser algun dia n'acabarem d'aprendre...

      Una abraçada,

      Eva

      Elimina