dilluns, 11 de febrer de 2013

Les paraules són com mapes

Les paraules són com mapes, ho sabies? Són les artèries, les venes, els capil·lars que m'alimenten d'històries. Són els camins de la memòria que recorro amb l'ànima mentre el cos dorm. Són les vies del tren que em duu amunt i avall, a sotregades. Són les pedres blanques que col·loco arrenglerades, per no perdre'm.
Tu tens el vent, que bufa sempre dins teu i a vegades també fora. El vent que t'empeny a córrer més ràpid, més lluny, amb passes llargues, el cor que esclata de joia al pit. La veueta que només sents tu i que et xiuxiueja no paris, a cau d'orella, com un cant de sirena.
Potser algun dia la sentiré jo també, no paris, com un xiscle i correré, empesa pel vent, pels mapes, les artèries, els camins, les vies de tren i les pedres blanques.
Som rics, ho sabies? Jo tinc les paraules; tu tens el vent.




4 comentaris:

  1. Sou riquíssims....

    :)

    delesparaules

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert, hauràs vist que l'entrada me l'ha inspirat un vers del teu bloc, que no coneixia: Words are maps... Així que també és una mica teva...

      Elimina
    2. The words are purposes, the words are maps....Adrienne Rich és immensa! Que segueixi la inspiració!

      delesparaules

      Elimina
  2. I tant, cada dia més, però com que sovint no en som conscients miro d'anar fent recordatoris...

    Gràcies per llegir-me!

    Una abraçada

    ResponElimina