divendres, 23 de novembre de 2012

Explica'm un conte

No ho has entès encara, oi? Em parles d'ahir i d'avui. Em duus braçades de records i trossets de demà dins capses minúscules. Però no. Jo el que vull és que m'expliquis un conte. Que em parlis de prínceps despistats, de princeses lluminoses de cabell curt i jersei de ratlles. De bruixes múrries, de follets presumits.

Explica'm un conte, va! Que vull mossegar pomes vermelles, lluents, i escopir-ne el verí. Que vull escoltar la rialla de la teva veu mentre engrunes fantasies. Que vull fer un camí de molles de pa, arrengleradetes, que et duguin a mi. Que casa meva és feta de dolç i caramel i faig petons amb gust de xocolata.

Explica'm un conte, sí? Xiuxiueja'm històries a cau d'orella, inventa móns ben nous, només per a mi. Que jo vetllaré el teu son, com un guardià gelós. Que t'acaronaré, amb el tou dels dits, el rostre adormit i et despertaré, per fi, amb un bes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada