dimecres, 11 de juliol de 2012

Paraules

Diuen que no hi ha arma més poderosa que la por. I jo dic que sí: les paraules. En el moment just, les paraules justes poden ser consol o refugi, poden salvar-nos del naufragi, ajudar-nos a surar fins la riba. Poden ser també la sal que aboquem damunt les ferides, el verí que ens consumeix, la pluja que continua caient quan ja som xops.
Per mi les paraules sempre han estat amigues. Quan s'acosta el fred, les treno i me'n faig un abric. De nits, si no puc dormir, em conten històries fins que em venç la son. Quan fa bo, me'n faig un collaret i les duc, lluents, penjades al coll.
Em calmen la set i la gana, em duen esperança i em comforten. Dolces, amargues, no em canso mai d'assaborir-les. Per això, si m'aprecies, regala'm paraules.


2 comentaris:

  1. Homenatge a les paraules, no n'hauríem de deixar de fer mai...paraules amb paraules, paraules amb silencis, paraules amb mirades, paraules amb notes musicals, paraules amb llàgrimes, paraules amb gestos...paraules.

    delesparaules

    ResponElimina
  2. Sí!, benvingudes paraules a tot hora..., no sempre dolces, a voltes amargues, absents...Però no oblidem aquells silencis que diuen tantes coses.
    Sentit reconeixement a les paraules.

    ResponElimina