dimarts, 6 de setembre de 2011

Vols i dols

Vols i dols. Parles, em mires, gesticules, i jo nedo en un mar de confusió, perquè les paraules, els gestos, els actes no van acompassats, no ballen al mateix ritme. O nedava, millor dit; fa temps que he deixat de moure braços i cames, lluitant contra les onades. Ara només suro i em deixo arrossegar cap a la platja. Però tu ni te n'adones: corres, corres, corres. Sempre endavant, sempre fugint, en aquesta cursa que tu i jo sabem que no duu enlloc, perquè has perdut la brúixula, el nord, bous i esquelles.
Res no ha canviat, penses, perquè parlo, miro, gesticulo com sempre. O això creus. O això sembla. Però m'acomiado una mica en cada paraula, en cada mirada, en cada gest, i faig un pas enrere. Potser quan t'aturis ens saludarem, com vells amics, en la distància, o et veuré passar, rabent, com un estel fugaç.


3 comentaris:

  1. Des del bloc de Mariàngela Villalonga... El vel d'Harmonia... La vida té vida pròpia... a la matèria dels somnis, on la música de Regina, de Van Morrison, la frase de Le petit prince i el teu nom, que coincideix amb el de la meva amiga de tota la vida...
    http://alesquatreimitjavenenlesfades.blogspot.com/2011/07/eva.html

    Bé, excuses per saludar a qui acava de començar, com jo fa un any.
    Mira, un amic de Guissona canta per tu des del jardí.

    http://www.youtube.com/watch?v=0br-L_B3I-U&feature=related

    Que en gaudeixis molt!

    ResponElimina
  2. Bona nit, Ignasi,

    Celebro que els camins "bloguers", a vegades tortuosos, t'hagin dut fins aquí.

    Gràcies per la cançó (i les salutacions!). Jo també sóc una admiradora de la bellesa, en totes les seves formes.

    Una abraçada,

    Eva

    ResponElimina
  3. "Una admiradora de la bellesa, en totes les seves formes..."
    Just el que m'agrada trobar per aquests indrets, gent que comparteix la bellesa que coneix.
    Gràcies per l'amable resposta.
    Saps, tens alguna cosa que m'ha fet recordar de la Dawn Landes:

    http://www.youtube.com/watch?v=njPFQXVXTx4

    Bona nit des de Lleida... o bon dia!

    ResponElimina