dimarts, 26 de juliol de 2011

Petits vicis confessables

El canvi d'any i els aniversaris a vegades tenen punts en comú: una certa malenconia, la sensació que el temps ens fuig dels dits, les ganes de fer neteja física i mental, la necessitat de fer balanç vital...

Enguany, he decidit trencar la tradició i, en lloc d'una llista de (bons?) propòsits per al nou any que estreno, he preferit fer-ne una de petits vicis confessables als quals no tinc la més mínima intenció de renunciar. Vet aquí el decàleg:

1. Menjar sushi, sempre acompanyada i sempre amb bastonets.
2. Beure Heineken, sempre acompanyada i sempre d'ampolla.
3. Veure una vegada i una altra el final de la sèrie Perdidos, per autoconvèncer-me que no és tan dolent i que no ens han pres el pèl durant sis anys.
4. Escoltar compulsivament les cançons que m'agraden fins avorrir-les.
5. Somriure descaradament al noi de manteniment de la feina i aguantar-li la mirada fins que un dels dos, normalment ell, es posa vermell.
6. Cantar fort mentre sóc a la dutxa i fluix (o això espero) mentre vaig pel carrer.
7. Rosegar els taps de tots els bolígrafs que passen per les meves mans, fins destrossar-los.
8. Gratar-me la punta del nas quan dic mentides.
9. Jurar i perjurar que faré una cosa, i no fer-la.
10. Jurar i perjurar que mai faré una cosa, i fer-la.


2 comentaris:

  1. M'encanten les cançons que selecciones.
    Et demanaré que em juris que no em faràs una selecció musical per escoltar-la aquest estiu. Petons.

    Òscar

    ResponElimina
  2. En els dos primers coincidiríem, amb la diferècia que e canvio la Heineken per una Moritz. Però el tercer... és boníssim. Això si que és tenir moral!! Ànims i a gaudir de l'any acabat d'estrenar!

    ResponElimina