dimarts, 7 de juny de 2011

La felicitat

M'agraden més alguns tràilers que moltes pel·lícules. He de confessar que sóc de les poques persones (vull creure que no l'única) que quan van al cinema, mentre la majoria espera impacient que comenci la pel·lícula, desitjarien allargar el passi de tràilers. La vida en poc més d'un minut. Zapping d'emocions.
Tots sabem que, sovint, hi apareixen les millors seqüències (cal vendre el producte!), així que per què empassar-te tota una pel·lícula, que quasi sempre no estarà a l'alçada de les expectatives que t'has (o t'han) creat, si pots gaudir només dels millors moments?
Tot això per dir-vos que no us puc recomanar la pel·lícula francesa El árbol, acabada d'estrenar, pel senzill motiu que no l'he vist (encara). El tràiler m'ha encantat, però, i la presència de Charlotte Gainsbourg sempre és un al·licient. Una faula preciosa sobre l'amor, la pèrdua i l'acceptació.
I sobre la cerca de la felicitat. "Podem escollir entre ser feliços o desgraciats. Jo he escollit ser feliç. I ho sóc", diu la jove protagonista (Morgana Davies, tot un descobriment!). És aquesta la clau de la felicitat, en boca d'una nena de vuit anys? Tant de temps buscant-la i només calia allargar la mà? Quina meravella perquè, si la fórmula funciona, adéu Punset, adéu Prozac.


6 comentaris:

  1. Fa molt, però molt temps, quan molta gent desconeixia que era un bloc vaig obrir un amb tràilers de cinema. M'encanten. A tots els seguidors d'aquestes petites joies... Per cert, n'hi ha molts d'aquests tràilers a Youtube que fan passar un drama com una pel·lícula de riure o tot el contrari ;)
    Bé, després de tot aquest rotllo el que volia compartir es aquesta web:

    http://www.baldovi.net/

    Salutacions.

    Òscar

    ResponElimina
  2. m'encanten els tràilers! :-)

    escullo ser feliç, és clar. qui ho diu, que la pluja és depriment? :-)

    una abraçada!

    ResponElimina
  3. Què, Òscar, alimentant les meves addiccions? És broma, gràcies per l'adreça (hi donarà una ullada).
    Gràcies, a tu també, Sònia, pel teu comentari. Potser podríem fer una sessió de tràilers un dia, tots tres!

    ResponElimina
  4. curiosament, l'altre dia vaig vore el tràiler de eixa mateixa pel·li.... i també vaig triar ser feliÇ!!!

    bs.

    ResponElimina
  5. Sóc de les teves!, des de ben petita gaudeixo ambs els trailers i en desitjo més i més quan sóc al cinema..., imatges emocionants en pocs minuts! :-) I pel que fa al trailer de 'El árbol' té molt bona pinta!, també trio ser feliç!!

    ResponElimina