dijous, 19 de maig de 2011

Tinc un bloc

De viatges, de cuina, de manualitats, hi ha blocs per a tots els gustos. Així que, de mica en mica, t’entra el cuquet. Podria fer-ne un, penses. Poruga de mena, però, dubtes. De què parlaries? Et llegiria algú? Acabaries com els fanàtics del Twitter, retransmetent la teva vida al minut? Però, com en tantes altres coses, poden més les ganes que la por. O sigui que, ja ho veieu, tinc un bloc.

Hi parlaré de nutrició, de salut, de creixement personal, d’espiritualitat. De tot una mica, potser de res. La idea és reflexionar en veu alta sobre allò que m’agrada i allò que m’indigna. Perquè escriure és una meravella: ordenes els pensaments, deixes fluir les emocions. 

Ah, i un avís per a navegants. Aquest és un bloc multilingüe. Estarà escrit en català, sobretot, perquè és la meva llengua. Penso, somio, estimo, renego, en català. Però també hi tenen cabuda altres llengües: el llenguatge és un luxe, com deia Jesús Tusón, un plaer al qual no estic disposada a renunciar: Nos habéis malogrado la Torre. Pero no nos arrebataréis el placer del castigo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada