dijous, 19 de maig de 2011

Gent groga

Avui, que estic gamberra i tendra, em submergiré en l’univers Espinosa i li furtaré el seu món groc. Un món plagat de gent especial, a mig camí entre l’amistat i l’amor, persones amb qui t’uneix un fort vincle, encara que no les vegis sovint. Gent groga.

Un món de persones que t’abracen perquè sí, sense motiu. ”(…) No coneixes una persona de veritat fins que no l’abraces. Però avui en dia els amics només t’abracen en els enterraments o en els moments tristos“. Un món groc.

Les persones grogues irrompen de sobte a la teva vida (casualitat?  causalitat, diria jo!) i hi connectes immediatament. O bé sempre han estat al teu voltant i, per algun motiu, avui, les veus amb uns ulls nous. És gent valenta, optimista, alegre, lluitadora. En definitiva, gent que, poc o molt, et canvia la vida.
Em sento agraïda, perquè compto amb un bon grapat de gent groga. No cal dir noms, ells ja saben qui són i la modèstia és una de les seves moltes virtuts.

Espero que tu, que ara em llegeixes, siguis almenys tan afortunat com jo, que comptis sempre amb gent que t’ompli d’abraçades i que en els moments difícils et recordi que “No perquè avui sofreixis ha de ser etern el teu dolor” (Horaci, Odes, Llibre II. Sònia, et manllevo la cita!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada